منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
باسلام، دختری دارم پنج ونيم ساله که پیش دبستانی میرود از 2سالگی دچار استرس است اول با صدای بلند مثل صدای آهنگ میترسیدیا مثلاً نسبت به کار بدی که کرده توبیخ کوچولو میکردیم فوراً استفراغ میکردیاوقتی کمی بزرگتر شد 4ساله با هر صدا که از خانه همسایه ها میامد استفراغ میکرد وما مجبور بودیم دایم تلوزيون را روشن کنیم تا از جای دیگر صدا نیایدوقتی صبح تا زمان ظهر مجبور بودیم با ماشین جایی برویم همین مشکل راداشت وارد مهد کودک شد ودایم این حالت استفراغ رادر مهد داشت یا وقتی از خانه ميخواست به مهد برود بلاخره بردیم دکتر وازمایش دادیم از لحاظ جسمی کاملاً سالم بود بردم روانشناس گفتن که اضطراب شدید هست وبايدمداخله دارویی انجام شود وفلوکستین دادن اول خوب بود ولی بعداز یک ونيم ماه رفته رفته بدتر شد الآن سه ماه است که مصرف میکند ظهر ها 5سیسی وبه تازگی یک چهارم از قرص ریسپریدون دادن که شبهامصرف کند ولی فایده ای نکرده. لطفاً منو راهنمایی کنید واقعاً ديگه نميدونم چکار کنم
پاسخ
دکتر خانم میهمی دکتر خانم میهمی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام به شما

باید زوتر به حل مشکل بچه تون می پرداختی..چندین سال پشت سر هم تهوع جای سوال داره.حتما حتما در کنار دارو درمانی از روانشناس کودک هم کمک بگیرید ..

لطفا نگران نباشید ولی بطور جدی دنبال درمان باشید تا مشکل بزرگتر به وجود نیاد..

کلنیک روناک 09307919548 مشاوره تلفنی پذیرفته می شود
دکتر دانیال خواجوی دکتر دانیال خواجوی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام با توجه به مطالبی که گفتید تشخیص اختلال اضطرابی درست به نظر می رسد و خیلی مواقع در کودکان با علائم جسمی مثل استفراغ و ... همراه است اگر به فلوکستین و ریسپریدون پاسخ کافی نداده ناامید نشوید مجدد به روانپزشک مراجعه کنید تا هم از لحاظ تشخیص بررسی مجدد شود و هم اقدامات غیر دارویی و آموزش های لازم در مورد فرزند پروری ارائه شود و در ضمن داروهای متنوع و مناسب دیگری وجود دارد که می توان برای افرادی که به یک دارو پاسخ کافی نداده اند از آنها استفاده کرد.

تهران-گیشا- بین خیابان سوم و پنجم - پلاک ۴۶ 2188275712

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه