منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
ممكنه درمورد قر ص لكساپرو مطلب بگذاريد
پاسخ
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

داروهای ضد افسردگی که به طور معمول تجویز میشوند عبارتند از:

پروزاک

کلکسا (Celexa)

لاووکس (Luvox)

زولفت(Zoloft)

پاکسیل (Paxil)

لکساپرو (Lexapro)

ویبراید (Viibryd)

برینتلیکس (Brintellix)

داروهای ضد افسردگی (SSRI ) به طور قابل توجهی باعث بهبود خلق و خوی و رفتار در افراد مبتلا به افسردگی می شوند. اگر چه با وجود مزایای مثبت، اغلب می تواند باعث نگرانی بسیاری از مردم شود.

آنها ممکن است فکر کنند که مصرف SSRI ضرر داشته باشد ، اکثر کارشناسان افسردگی می گویند : زمانی که داروهای ضد افسردگی موثر هستند، اثرات منفی انها کمرنگ تر خواهد بود . داروهای ضد افسردگی به جای آنکه شخصیت یک فرد را تغییر دهد شخصیت واعی آنها را نشان خواهد داد .

همه داروها می توانند عوارض جانبی داشته باشد و درمان افسردگی با دارو نیز استثنا نیستند. اگر چه به طور کلی قابل تحمل، داروهای ضد افسردگی در هر فرد تاثیر متفاوتی دارد. درک واقعیت این داروهای ضد افسردگی ( SSRI ) می تواند بیشتر به شما کمک کند .

داروهای ضد افسردگی ( SSRI ها ) با ترکیب با داروهای دیگر خطرناک هستند؟

اگر چه هیچ دارویی 100٪ برای همه امن نیست،اما SSRI ها در میان انها امن ترین است. به ندرت با داروهای دیگر به مشکل بر می خورد. با این حال، SSRI ها باید با داروهای زیر با توجه به خطر ابتلا به فشار خون بالا و یا سندرم بیماری به نام سروتونین پزشکی جدی گرفته شود:

مهار کننده های مونوآمین اکسیداز (MAO): این داروها می توانند در درمان افسردگی بسیار موثر باشد اما نباید با سایر داروهای ضد افسردگی ترکیب شود آنها عبارتند از : Parnate، Marplan، Nardil و Emsem.

ترامادول

زیووکس (Zyvox ) : این یک آنتی بیوتیکی است که به طور مشابه مانند یک مهار کننده MAO عمل می کند.

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه