منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام، خسته نباشید، دختری 24 ساله ام که ب شدت از فوبیای اجتماعی و اضطراب عملکردی رنج میبرم، من نمیتوانم بر احساسات خود غلبه کنم و همش دچار خودکم بینی هستم، مشکل اصلی من این است ک در جمع آشنا و غریبه و در صورت انجام هر عملی در مقابل آنها دچار تپش قلب شدید شده جوری ک صدای قلبم را میشنوم و احساس میکنم هر لحظه قلبم از سینه خارج میشود و تمام بدنم شروع به لرزش میکند، من حتی نمیتوانم در جمع غذا بخورم، دست و سرم به شدت میلرزد و قاشق ب دهانم نمیرسد، نمیتوانم حتی در مقابل یک کودک از خود دفاع کنم، تپش قلب و لرزش میگیرم و زبانم بند می آید، اگر درجمعی حرفی بزنم تا صبح روز بعد مدام آن را در ذهنم مرور میکنم که نکند حرف بدی زده باشم یا سوتی داده باشم، این فکرهای بیخود من تا سرحد دیوانگی ادامه دارد، همش مراقب هستم ک دیگران را از خود نرنجانم درحالی ک خودم در درون در رنج بسیارم، به هیچ وجه نمیتوانم در دانشگاه کنفرانس دهم و این کار کابوس من است، خلاصه اینکه بسیار منزوی و جمع گریز هستم و دیگر امیدی ب زندگی ندارم، احساس میکنم دیگر توانی در بدن خود برای تحمل این همه درد ندارم و هر لحظه آرزوی مرگ خود را دارم تا شاید از دست این همه عذابی که میکشم راحت شوم، حتی فکر خودکشی را در سر دارم. من این موارد لرزش و تپش قلب را در مادر خودم هم مشاهده میکنم ک حال مرا بدتر میکند و امید به درمان را درمن کم رنگ تر میکند، آیا درمانی برای مشکل من وجود دارد؟ من باید چه کاری انجام دهم؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

نیاز به رواندرمانی وجود دارد.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام

پيشنهاد ميشود درابتدا با روانشناسملاقات داشته باشيد تا ميزان و شدت اضطراب شما سنجيده و روشهاي درماني براي شما عنوان شود

خيابان شريعتي روبروي دولت خيابان امامزاده جنب فروشگاه جامبو پ ١٤ ط ٢ واحد ٨ 021-22636863 021-22648627
دکتر فروغ مدرس نیا دکتر فروغ مدرس نیا
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

بله برای سما درمانهای خوب و موثری وجود دارد .برای بررسی کامل تر و درمان به همکاران روانپزشک مراجعه کنید

نیریز/بیمارستان شهدا/ کلینیک تخصصی 7153830111

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه