منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام.شوهر من ۴۲ سال دارد.انسانی ظاهرا آرام ولی بسیار زود رنج ،عصبی و پرخاشگر هست. طبق نظر یک مشاور مشکوک به اختلال دو قطبی است اما حاضر نمیشود به روانپزشک مراجعه کنیم. ایشون غیر بیقراری هاش گاهی نارحت هست و از من متنفر و گاهی بنظرش من تنها فرشته روی زمینم. ود این دوزمان من واقعا یکجورم و حال ایشونه که تغییر میکنه و مدتی زندگی رو جهنم و مدتی ارام میکنه.و این زمانها کم کم به یکماه و دوماه هم میرسه جدیدا.ومن بسیار خسته شدم از این وضعیت. یه مشکلی هم دارن که در خواب یک پاشون رو هر ۱۸ ثانیه یکبار شدیدا تکان میدهند و از زمین بلند میکنند. مدتی از قرص سرترالین به پیشنهاد من استفاده کرد .یکی بعد ناهار.واقعا معجزه بود و بسیار اخلاق رو رفتارش نرمال و عالی شده بود.بعد ۱۵ سال زندگی مشترک من تازه معنای عشق و محبت و آرامش رو از طرف ایشون درک کردم.و اصلا دیگه هیچ گونه رفتار نارحت کننده بی منطقی ازشون سر نمیزد.منتهی همیشه حس میکرد سردیش شده و میگفت دهانم اب جمع میشه و مرتب خرما و نبات استفاده میکرد.و میل جنسیش هم کم شده بود از نظر خودش. بعد دوماه گفت بهتره دیگه قرصا رو نخورم ببینم ایا رابطه خوبمون مال این قرص بوده یا نه دیگه خوب شدیم و شاید حال بد منم برطرف بشه. بمحض قطع کردن قرص در روز دوم بطرز وحشتناکی دوباره پرخاشگری و بی منطقی هایش برگشت .حتی شاید بیشتر از قبل.حتی فرزندم را بی دلیل کتک میزنه یا میخواد که هردوی مارو بزنه و باسختی خودش رو کنترل میکنه. بعد یکماه من دوباره بصورت شربت قرص رو حل کردم در اب و به ایشون دادم.ودوباره همه چیز گل و بلبل شد.منتهی نگرانم از اینکار و اینکه گاهی در ماه یک هفته به ماموریت میره و دراون زمان من نیستم که این قرص رو بشون بدم. لطفا من رو راهنمایی کنید که چیکار کنم???
پاسخ
دکتر خانم میهمی دکتر خانم میهمی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز

دادن داروی روانپزشکی سرخود کار درستی نیست حتما باید با رضایت خودشون و زیر نظر پزشک باشه.

کلنیک روناک 09307919548 مشاوره تلفنی پذیرفته می شود

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه