منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
باسلام دخترمن یکسال هست که ازدواج کرده ابراز میکرد که خیلی دخترم را دوست داردوبین ما هیچ اختلافی نبود تا اینکه اول که مهر رفت دانشگاه دیگر نیامد ونه ومادر پدرش هم اصلا نه تماسی گرفتن ونه به هیچکس اجازه تماس نداد جواب پیامهای دخترم را نمیداد وعکس پروفایلش هم یک هواپیما با کلمه freeگذاشته بود و دخترم که رفته بود منزلشون گفته بود بهش نه احساسی داره ونه باهم تفاهمی دارند و وقتی ما رفتیم منزلشون میگفت ستاره من را کنترل میکند مثلا امده تو درمانگاه که دندونش راپر کنه به این بهانه میخواسته من را کنترل کند(او دندانپزشک است سال 5) ومیگفت که دخترم کنترلینگ است البته چندین باراشاره کرد که وسواس فکری دارد به هر حال الان سه ماه است از این جریان میگذرد ودر این مدت ما تلاش کردیم دو بار پیش مشاور رفتیم وحرف او یک کلام طلاق است نفهمیدم ودلیل قانع کننده ندیدمم برای جدایی ما زنگ میزدیم خیلی کوچکی میکردیم ولی پدرش میگفت من تو کار بچه هام دخالت نمیکنم وهیچ قدمی جلونمیگذاشتن ایا وسواس فکری میتونه نقشی تو این جریان داشته باشد
پاسخ
دکتر فرحزاد عباسیان دکتر فرحزاد عباسیان
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

با سلام

بر اساس شرح مختصری که از ایشون گزارش کردید به علائم پارانویا بیشتر شبیه هست تا وسواس فکری. که در هر صورت بهتر هست اصراری به ادامه زندگی نداشته باشید.

برقرار باشید?

سعادت آباد بلوار فرحزادی بالاتر از نیایش برج افق طبقه چهارم واحد 21 26740893 22378283
دکتر زهراگوهری کامل دکتر زهراگوهری کامل
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام ، میدونم که این موضوع شما رو خیلی ناراحت کرده و به خانواده استرس وارد کرد ، بله اگر دختر شما دچار این اختلال باشه برای خودش و اطرافیانش ایجاد مشکل می کنه اول دخترتون رو پیش یک روانپزشک ببرید تا مطمئن بشید این مشکل وجود داره یا نه اگر هست درمان رو شروع کنید برای ادامه ارتباط هم اجازه بدید دخترتون و همسر ایشون تصمیم بگیرند احتیاج هست که برای مشاوره بروند یا اصلا میخواهند به این ارتباط ادامه بدهند؟ اگر میخواهید راه حلی پیدا کنید میتونید از بزرگترهای فامیل هم کمک بگیرید بدون اینکه دخترتون متوجه بشه.

صادقیه ستارخان بلوار شهدای صادقیه پلاک ۴ واحد ۷ 2144244916

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه