منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
من پسر هستم ودوسال هست که مبتلا به خود ارضايي شدم و مدتی است که به صورت کم یا زیاد دچار وسواس فکری و عملی هم شدم بعضی وقت ها هم اضطراب دارم میخواستم ببینم من چیکار کنم ، رفتم دکتر و ایشون سیتالوپرام ، رهاکين 500 و زيپروبايوکس تجویز کردند، در هفته اول که نصفشو خوردم و در هفته دوم به صورت کامل اما اما روز سوم هفته دوم دیگه رهاکين رو نخوردم ، به دلیل عوارض شدید اون قرص ، چون اینم بگم ، وسواس من هم زیاد نیست و بعضی وقت ها هم خودم اگه یه بار پامو شستم به طور راحت مقاومت میکنم و محل به وسوسه نمی گذارم ، اما زیاد هم افسرده نیستم و سرم درد نمی کنه ، فقط قوه ی شهوتم برا خود ارضايي وافکار مستهجن و کسلي چون تمرکز ندارم برا درس خوندن ، واز اون جهت دکتر به من گفت که دوسال باید بیای ، ولی من نمی خوام معتاد قرض بشم ، از اون طرفم مشکلات هم دارم ، تو رو خدا از دوراهی نجاتم بدید، چون دکتر برا در آمد خودش شاید به من میگه دوسال بیا و عوارض اونا هم زیاده?چیکار کنم!
پاسخ
دکتر خانم میهمی دکتر خانم میهمی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز

شهوت بیماری نیست که بخوای درمان کنید یه چیز طبیعی هست خود ارضای هم بخاطر شهوت هست پس نگران نباشید.

اگر وسواستوت شدید نیست میتونید کنترلش کنید ..با دستور پزشک دارو رو قطع کنید ..

کلنیک روناک 09307919548 مشاوره تلفنی پذیرفته می شود

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه