منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام مشکلات استفاده از لوبریکاتور واژینال کدامند؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبز و سالم دکتر مجموعه پزشکان سبز و سالم
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی

از دیگر مشکلات احتمالی استفاده از لوبریکاتورها، بروز التهاب و آلرژی در بعضی از خانم‌ها به دلیل وجود موادی در ترکیبات این محصولات است. لوبریکاتورهایی هم که بر پایه روغن (لوبریکاتورهایی که چرب هستند) باعث تجزیه لاتکس می‌شوند و هرگز نباید همزمان با کاندوم‌های لاتکس استفاده شوند. روان‌کننده‌های طبیعی مانند انواع روغن‌ها و روغن بچه نیز همین مشکل را ایجاد می‌کنند و نباید همزمان با کاندوم استفاده شوند.

بعضی از لوبریکاتورهای بر پایه آب‌ (غیرروغنی) نیز تحرک اسپرم را کاهش می دهند. درحالی که کم تحرکی اسپرم باعث کاهش امکان بارداری می‌شود.

با این حال، درمان خشکی واژن با لیزر بدون ایجاد عوارض میسر است و زنانی که از خشکی واژن رنج می‌برند، می‌توانند به کمک لیزر مشکل خودر ا برطرف کنند.

لیزر جوانسازی واژن با دستگاه، تمام عوارضی  که در اثر یائسگی ایجاد می‌شوند مانند خارش، سوزش، خشکی واژن و درد رابطه جنسی را کاهش می‌دهد. این مشکلات نه تنها بعد از یائسگی، بلکه در اثر هیسترکتومی(جراحی برداشتن رحم) و درمان سرطان سینه نیز در خانم‌ها ایجاد می‌شوند. خوشبختانه جوانسازی واژن با لیزر، بدون خطر و تایید شده توسط سازمان FDA است.

شریعتی(دولت)_روبه روی خیابان دولت_کوچه امامزاده_نبش فروشگاه جانبو_پلاک 14طبقه دوم واحد 6 021_22616377

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه