مهمترین علایم عفونت باکتریایی واژن (BV)

با سلام به بانوان کشورم. می خواهیم درباره تست غربالگری اولیه علایم عفونت باکتریایی واژن بیشتر بدونیم. تست غربالگری تشخیص اولیه عفونت باکتریایی واژن به انگلیسی bacterial vaginosis نامیده میشه.

آیا تا به حال شده دچار خارش، سوزش، درد و تورم واژن یا یه سری مشکلات ادراری بشین؟ آیا فورا به پزشک مراجعه کردین یا سعی کردین زمان بگذره و خود به خود خوب شین؟ علم پزشکی امروز به شواهد و علایمی که خود بیمار گزارش می کنه اهمیت میده. خیلی پرسشنامه ها هستن که برای غربالگری علایم رفتاری-فیزیکی-روانشناختی یک بیماری، از پاسخ های خود بیمار کمک می گیرن. برای همین، اگه هر خانمی خصوصا از سن بیست سال به بالا و یا در وضعیت تاهل، بارداری یا شیردهی سابقه، مدت زمان و تکرار مشکلات دستگاه تناسلی و واژنی خودش رو در نظر بگیره، در مواقع بیماری امکان درمان بهتری براش وجود داره.

مهمترین علایم عفونت باکتریایی واژن (
BV)
دستگاه تناسلی (رحم، دهانه رحم، لگن، واژن) در معرض انواع عفونت های خفیف تا جدی قرار داره. گاهی برخی عفونت ها، برای مثال عفونت باکتریایی واژن (BV) خودشونو نمایش نمی دن. یعنی، علایم پنهانی از پشت صحنه نقش دارند ولی در پایین دستگاه تناسلی ظاهر نمی شن. این حالت تا بیش از 50 درصد اتفاق افتاده. برای همین، برای تشخیص های دقیق تر، علاوه بر علایم کلینیکی، علایم رفتاری و دموگرافی (جمعیت شناسی) بیمار هم به حساب میان.

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران