منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام من يك مشكلي پيدا كردم،ميخواستم علت يابي بشم ممنونم از راهنماييتون... من كارشناس مامايي هستم و ٢٥ سالمه،پدر و مادرم مهندس هستند و تو خونواده خيلي آرومي بزرگ شدم،سال قبل با يه فردي آشنا شدم كه ابتدا خودش را مهندس برق معرفي كرد و خيلي باشخصيت بود،گذشت...بعد از جواب بله فهميدم ايشون تحصيلاتشون پنجم ابتدايي هستش اين اولين شوكه زندگيم...بماند كه چقدر حالم بد شده بود،چون جواب بله داده بودم و فاميل ميدونستن و راهي نداشتم ايشون تو خونواده خيلي تشنجي و نا آروم بزرگ شدند،پدر و مادر و برادرها و خواهر بيسواد هستند و خاله ايشون و دو تا از برادراي ايشون بيماري رواني دارند كه قرص مصرف ميكنند و پسر عمه اش تازه در تيمارستان بستري شده،در دوران نامزديم من نميدونستم مشكل رواني برادرشون رو،روزي نشسته بوديم حمله هاي عصبيش شروع شد و حمله به خواهرو داماد كرد و خواهر به اون حمله كرد،اين شوكه دوم زندگيم الان حدود ٦ ماه است كه عروسي كردم و ٦ ماه است هر شب خواب شبانه ميبينم،حتي يه روز هم نشده نبينم،خيلي از اين وضعيت خسته شدم،بقول عوام كه ميگن سحر و جادو شدي!!!من از دست اين خواب ها چيكار كنم،خسته ام كرده
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام

پيشنهاد ميشود هم از روش دارويي هم روش غيردارويي مانند بيوفيدبك و رفتار درماني در كنار هم استفاده كنيد تا اثر بخشي بيشتري داشته باشد

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر علی ادیبی دکتر علی ادیبی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

به نظرمن باتوجه به مواردی که ذکرکردیدبرای شماباردارشدن هم باتوجه به مشکلات ژنتیکی خانواده همسربه صلاح نیست وبااین تفاسیربرای ادامه زندگی وسلامت روح وروان خودتان بیشترتامل کنید

برای کابوس هاهم شما علتش رابهترمی دانیدتاوضعیت روحی شمامناسب نگردد برطرف نخواهدشد

مشهدصیاد۴۶ پ۱۴ 9013242797
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

?دوست عزیز. خواب های شما بازتابی از اضطراب، استرس شدید، نگرانی، شوک عصبی و وضعیت زندگیتان است. مغز به طور طبیعی به اتفاقات روزانه هنگام خواب پاسخ می دهد. اگر داروی سرخود مصرف می کنید، عوارض داروها را در نظر بگیرید. برخی داروها می توانند سبب اختلالات خواب، مغز و اعصاب شوند.

?پیش از ازدواج در نظر گرفتن اختلاف های فرهنگی، تحصیلی، خانوادگی و سطوح دیگر اهمیت بسیار زیادی دارد. شما ناخواسته خود را در شرایط نامتناسبی قرار داده اید. باید ببینید آیا می توانید از جنبه های مثبت زندگی زناشویی و برخی نکات مثبت شخصیتی شوهرتان استفاده کنید تا ناملایمات جبران شوند یا نه. اگر با همسرتان مشکل خیلی جدی ندارید، می توانید راهی برای ادامه تحصیل یا حداقل افزایش دانش و سواد ایشان پیدا کنید..

?رفت و آمد با اشخاصی که به تنش زندگی شما می افزایند را کمتر کنید و یا در موارد لازم رفت و آمد را قطع کنید. به ?مسائل اقوام و خانواده آنها اهمیت کمتری بدهید. باید تمرین کنید بی تفاوت باشید.

?با توجه به سابقه بیماری های روحی-روانی در خانواده شوهرتان و تنش های کنونی خودتان، سعی کنید زود بچه دار نشوید. در صورت اقدام به بارداری، حتما از قبل آزمایشات ژنتیک و آزمایشات پیش از بارداری را انجام دهید.

?اگر خود را بیش از اندازه درگیر مسائل خانوادگی شوهرتان کنید، اولین آسیب ها به خود شما وارد می شود.

?بیشترین آسیب ها را به خاطر عمل به آنچه "دوری از حرف مردم" می دانیم می خوریم. شما باید بیش از هر چیزی به سلامت و خواسته های خودتان رسیدگی کنید. خود را از شرایط و اشخاص تنش زا دور تر کنید.

?از پزشکان روانشناس و مسائل خانواده برای کنترل خود در شرایط سخت زندگی و خونسردتر بودن کمک بگیرید. اگر می توانید از محیطی که شما را آزار می دهد (جمع خانواده شوهرتان) بیشتر فاصله بگیرید.

?هرگز از پیداکردن راهی برای بهبود شرایط خود ناامید نشوید. به جای تکیه بر حرف مردم و ترس از آنان یا رودربایستی، کاری را انجام دهید که بیشتر به نفع شماست و گزینه هایی را انتخاب کنید که شما را از تنش، آسیب و استرس دورتر می کنند.

?در رابطه با زندگی زناشویی نیاز به یک درمانگر دارید تا به صورت حضوری شرایط شما و شخصیت شوهرتان را بهتر بشناسد و بهترین راهکارها را ارایه دهد. می توانید در سایت جایروس کلینیک صدای پزشکان را بشنوید:

www.gyrusclinic.com

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675
دکتر خانم میهمی دکتر خانم میهمی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز

اولین اشتباه شما این بود که بعد از رو شدن دروغشون بخاطر حرف مردم نامزدی رو بهم نزدی و به زندگی ادامه دادی ..این خواب دیدن شما بخاطر اضطراب هست ..شرایطی که خودتون به وجود اوردی

کلنیک روناک 09307919548 مشاوره تلفنی پذیرفته می شود

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه