منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام تازه ازدواج كردم و بنا به يه سري مسائل كوچك با همسرم به اختلاف خوردم، همسرم يهو وسط بحث گفت با اين وضعيت از هم جدا بشيم بهتره! بحث رو ادامه ندادم و ازش خواستم كه بيشتر فكر كنه بعد از چند روز دوباره همون حرف رو زد يك هفته بعدش باز هم همين حرف رو زد و دوباره و دوباره اوايل با خودم ميگفتم چيزي نيست تو دعوا نقل و نبات نميدن كه هر چند دعوامون از جنس داد و بيداد و كتك كاري نبود و فقط اختلاف نظر سر چيزاي الكي بود هر چي گذشت بيشتر فكر كردم و افكار منفي اومد سراغم به اين نتيجه رسيدم كه بايد به طلاق رضايت بدم الان از اون دعوا يك ماه ميگذره و احساس ميكنم همسرم ديگه نميخواد جدا بشه ولي راستش من ديگه اعتمادي بهش ندارم، اين اعتماد از جنس خيانت و اين حرفا نيست! اعتماد ندارم كه بخوام با كسي شروع كنم زندگي بسازم كه با هر مساله كوچيكي آخرين راه يعني طلاق رو انتخاب ميكنه متاسفانه قبل از ازدواج هم پيش مشاور نرفتيم و با هم دوست هم نبوديم و خانواده ها ما رو به هم معرفي كردن نظر شما چيه؟
پاسخ
دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام بهتر است با همسرتان با زوج درمانگر ملاقات داشته باشيد

خيابان شريعتي روبروي دولت خيابان امامزاده جنب فروشگاه جامبو پ ١٤ ط ٢ واحد ٨ 021-22636863 021-22648627

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه