منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
باسلام. زنی 35 ساله ام.با خانواده همسرم در یک ساختمان زندگی میکنیم.افسار زندگی ما را به دست گرفته اند و در زندگی ما همه جوره دخالت میکنند.بر اثر فشار های روانی دچار زود رنجی.اختلال حواس و... شده ام.همسرم به جانبداری از خانواده اش فحاشی میکند رفتار خوبی ندارد.با علاقه با او ازدواج کردم ولی متا سفانه دیگر هیچ علاقه ای به او ندارم.احساس میکنم دچار افسردگی شده ام.بی حوصله شده ام.به خانواده ام و قومیتم بی احترامی میکند.فقط به خاطر پسر 7 سا له ام تحملش میکنم. بارها فکر خودکشی به ذهنم رسیده انگار اینجا برایم پایان زندگیست.لطفا کمکم کنید.
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز. درست است که در یک ساختمان زندگی می کنید اما می توانید رابطه خود را با آنها کمتر کنید. سلامتی و آسایش شما مهمتر است. اگر امکان دارد مستقل شوید. سعی کنید کمتر آنها را ببینید یا کمتر رودر رو شوید. با همسرتان درگیر نشوید. بگذارید گاهی او تصمیم بگیرد. سیاست داشته باشید. اگر به خانواده تان توهین کرد صبور باشید و جواب ندهید تمرین کنید رفته رفته شرمنده خواهد شد. با محبت بیشتر، همسرتان را به سوی خود بکشانید و آرام آرام تشویقش کنید مستقل شوید. هر چه قدر نسبت به همسرتان بی علاقه تر باشید، خانواده وی او را از شما دورتر خواهند کرد و دخالت ها بیشتر خواهد شد. لباس زیبا جلوی همسرتان بپوشید. رسم عشوه گری و جلب همسر را بیاموزید. برایش ناز و ادا در بیاورید و شوخی کنید. موهایتان را سبک جدیدی آرایش کنید و خلاصه از ترفنهای زنانه برای جلب محبتش استفاده کنید. هر چه قدر به خودتان کمتر برسید، از شما دورتر خواهد شد. عطر سکسی بزنید و خجالت را کنار بگذارید.

جواب خانواده اش را ندهید و یا اینکه گاهی با حاضرجوابی زیرکانه و بدون دعوا طوری با لبخند جوابشان را بدهید که دعوا و برخورد پیش نیاید. طرز جوابدهی به هوشمندی شما بستگی دارد. بگذارید شخصیتشان با توهین کردن پایین تر بیاید.

اگر می توانید لحظاتی را با خانواده خودتان وقت بگذرانید یا سرکار موقتی بروید. فعالیت دیگری انتخاب کنید و به نوعی سرگرم شوید تا لطمه نخورید. هرگز به فرزندتان بد خانواده شوهر را نگویید و درست تربیتش کنید.

با شوهرتان صمیمانه و منطقی در این باره صحبت کنید. نگویید "تو" مرا رنجاندی، بگویید: "من" رنجیده خاطر شده ام. مستقیم سرزنش نکنید. با توجه به وسعتان، بهترین غذا را برای شوهرتان آماده کنید تا به سوی شما جلب شود.

یادتان باشد اسلحه زن برای جلب نظر مرد و اثرگذاری روی او اینهاست: 1. ناز و عشوه گری زنانه برای همسر 2. صدای لطیف و پر از آرامش و نرمش زنانه، 3. عطر و لباس و آراییدن خود برای همسر، 4. گذشت و مهربانی و مظلوم نمایی (نه موذی گری)، 5. برخورد منطقی و گفتگو در فرصت های مناسب با همسر، 6. احترام به خانواده همسر و گذشت تا جای ممکن، 7. داشتن روحیه شاد و شیطنت کردن برای همسر.

اطلاعات روابط زناشویی در سایت زیر:

www.gyrusclinic.com

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه