فولات بصورت طبیعی آن که ویتامین ب می باشد درغذاهایی مانند اسفناج، مارچوبه، لوبیا و نخود و آب پرتقال موجود است.  اسید فولیک که شکل مصنوعی آن است به مکمل های ویتامین اضافه شده و دربرخی ازمواد غذایی غنی شده مانند آرد گندم و غلات صبحانه موجود است.  

کارشناسان توصیه می کنند که زنان برای کاهش خطربدنیا آوردن نوزادی با نقایص لوله های عصبی  و نقایص مربوط به مغز و ستون فقرات درهنگام تولد، ازجمله بیماری اسپینا بیفیدا ،  نیازبه دریافت مقدارزیادی ویتامین دارند.

از اواخر سال 1990 دولتهای امریکا و کانادا اضافه کردن اسید فولیک به محصولات آردی را بمنظورکمک به جلوگیری ازنقص های لوله عصبی ضروری دانستند.   اسید فولیک به محصولاتی مانند ماکارونی، آرد ذرت، و دیگرغلات نیزاضافه شده است  و ازآن زمان تاکنون میزان نقص های عصبی درکانادا تا 46% کاهش یافته است و به لطف غذاهای غنی شده تقریبا هیچکس دچارکمبود اسید فولیک نیست و حتی دربعضی ازموارد سطح ویتامین ب خون افراد ازحد نرمال بیشتراست.

در حالی که بسیاری ازسالمندان، کودکان و مردان نیازی به اسید فولیک ندارند،  اما زنان کانادایی درسن باروری اغلب دچارکمبود فولیک اسید هستند.

با این وجود به یک نفرازهر5 زن باردار توصیه می شود که اسید فولیک مصرف کند زیرا مقدارفولات (اسید فولیک طبیعی) برای دوران بارداری کافی نیست.  زیرا این ویتامین بهترین ویتامین شناخته شده برای جلوگیری ازبروز نقص های مادرزادی است.

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران