چکارکنم؟؟؟؟

نگرانی های هرکودک!!!!!

گاهی وقتها زندگی سخت است.  خواهرت نارحتت می کند.  درمدرسه به مشکل برخورده ای.  نمی توانی با کسی دوست بشوی.  باید کارهایی را که هیچ علاقه ای به آنها نداری انجام بدهی.  دراین شرایط سخت پیش ازهرکاری باید بتوانید همه چیزرا کنترل کنید.

هنگامی که نگران هستید،  نمی توانید به مسائل مهم توجه کنید.  استرس می تواند زندگی شما را تحت تأثیرقراربدهد و باعث بی خوابی و خستگی شما بشود تا حدی که انرژی لازم برای دیدن دوستان و بازی کردن با آنها را نداشته باشید.   

وقتی که حال خوشی ندارید و یا استرس دارید نمی توانید تکالیفتان را انجام دهید یا اتاقتان را مرتب کنید.  حتی ممکن است وظایف روزانه خود را هم فراموش کنید یا بخواهید که بیرون ازخانه فست فود بخورید. هیچکدام ازاین کارها خوب نیست!

پس چگونه استرس را دورکنیم و درچنین شرایطی یک راه حل خوب پیدا کنیم؟ پیداکردن راه حل

  • پیاده روی
  • بازی کردن


ما ازکارشناسان بازی درمانگرخواستیم که دراین زمینه راهنمایی های لازم را انجام دهند.  دراینجا تعدادی ازمشکلات کودکان و راه های  مقابله با این مشکلات را توضیح داده ایم.

دعوای خواهرو برادرها خیلی عادی است.  شاید دعوای شما برسر نوبت بازی باشد و یا برسریک اسباب بازی دعوا می کنید. اما شما می توانید درفرصتی که هردوآرام هستید با اوصحبت کنید و راهی برای این مشکل پیدا کنید. سعی کنید با هم مهربان باشید چون استرس به بدن شما آسیب می رساند. 

وقتی احساس می کنید حالتان بد است پیاده روی یا بازی کنید تا ضربان قلبتان بالا برود و خون بهتردراندامها جریان پیدا کند تا سرحال بیایید.

نگران نباشید همین که بزرگترشوید این دعواها هم کم می شود. تا آن زمان سعی کنید مراقب خود باشید.

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران