محققان باور دارند که اغاز تمارین ورزشی حتی در میانسالی می تواند امکان بروز نارسایی قلبی را کاهش دهد و افزایش ناچیز تمارین ورزشی هم همین تاثیر را بروی سلامت قلب دارد.
محققان باور دارند که در این زمینه اغاز تمارین ورزشی در هر سنی موثر است و نباید از ان غافل شد .

محققان عادتهای ورزشی 11 هزار نفر امریکایی را در طول 20 سال بررسی کردند .همه انها بین 45 تا 64 سال سن داشتندو هیچ کدا م از انها در اغاز مطالعه  به بیماری های قلبی مبتلا نبودند و هر 6 سال یکبار و به تعداد دو بار  میزان فعالیت بدنی انها مورد تحلیل قرار گرفت.

میزان فعالیت یک گروه از 150 دقیقه  به 75 دقیقه ورزش سنگین  در هفته رسیده بود و این گروه نسبت به گروه غیر فعال به میزان 3 درصد کمتر در معرض بیماری های قلبی بودند.
انهایی که همیشه به میزان متوسط 149 دقیقه به ورزش های ملایم میپرداختند  و یا 74 دقیقه از ورزش های سنگین را در طی هفته انجام میدادند،به نسبت دیگران به میزان 20 درصد کمتر در معرض بیماری های قلبی بودند.

همچنین انهایی که پیش از این دوران کاملا غیر فعال بوده و پس از ان به دنیای ورزش وارد شدند ،به میزان 22 درصد کمتر در معرض بیماری قلبی قرار گرفتند.همچنین پیاده روی به مدت نیم ساعت  در روز و چهار بار در هفته میتواند امکان ابتلا به بیماری های قلبی را به میزان 12 درصد کاهش دهد.

برای بسیاری از مردم ورزش فقط به معنای انجام تمارین سنگین و طاقت فرسا است ولی محققان تاکید دارند که انجام کم ترین حرکات در هر سنی میتواند به میزان چشمگیری در بهبود سلامتی قلب و سلامتی عمومی انها موثر باشد.

حدود 5 میلیون امریکایی و 23 میلیون نفر در سراسر دنیا به نارسایی های قلبی مبتلا هستند.
 

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران